• O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • PARTNEŘI
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
      • METODICKÁ CENTRA A ROZVOJ UČITELŮ
      • WORKSHOPY FORMATIVNÍ PŘÍSTUP
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI A MLADÉ
    • PRO REGION
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
  • KALENDÁŘ
  • 30 POD 30 LIVE
  • MINIGRANTY
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ
  • O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • PARTNEŘI
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
      • METODICKÁ CENTRA A ROZVOJ UČITELŮ
      • WORKSHOPY FORMATIVNÍ PŘÍSTUP
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI A MLADÉ
    • PRO REGION
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
  • KALENDÁŘ
  • 30 POD 30 LIVE
  • MINIGRANTY
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ
Menu
  • O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • PARTNEŘI
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
      • METODICKÁ CENTRA A ROZVOJ UČITELŮ
      • WORKSHOPY FORMATIVNÍ PŘÍSTUP
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI A MLADÉ
    • PRO REGION
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
  • KALENDÁŘ
  • 30 POD 30 LIVE
  • MINIGRANTY
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ
  • O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • PARTNEŘI
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
      • METODICKÁ CENTRA A ROZVOJ UČITELŮ
      • WORKSHOPY FORMATIVNÍ PŘÍSTUP
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI A MLADÉ
    • PRO REGION
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
  • KALENDÁŘ
  • 30 POD 30 LIVE
  • MINIGRANTY
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ
Menu
  • O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • PARTNEŘI
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
      • METODICKÁ CENTRA A ROZVOJ UČITELŮ
      • WORKSHOPY FORMATIVNÍ PŘÍSTUP
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI A MLADÉ
    • PRO REGION
      • ROVNÉ VZDĚLÁVÁNÍ PRO VŠECHNY DĚTI
  • KALENDÁŘ
  • 30 POD 30 LIVE
  • MINIGRANTY
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ

Teorie změny

Všechny děti se učí naplno, s radostí a rovnými šancemi a ze školy odcházejí připravené na výzvy a příležitosti 21. století. Toto je vize, k níž se chceme přiblížit a kterou jsme si konkretizovali pro projekt Eduzměny na následující cíle:

Za pět let chceme, aby se žáci zlepšili ve:

  • VZTAHU K UČENÍ A ŠKOLE
  • V GRAMOTNOSTECH (čtenářské, matematické, přírodovědné)
  • V KOMPETENCI ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
Navíc chceme, aby došlo ke snížení rozdílů mezi kvalitou škol v regionu.
 

Pro jejich splnění je klíčové, co se děje s dětmi ve školách při vyučování.
Proto se soustředíme na tři nejdůležitější podmínky, které jsou pro učení zásadní:

Uvědomujeme si, že k dosažení našeho cíle potřebujeme, aby prostředí, v němž se děti učí, bylo bezpečné. To můžeme ovlivnit naším působením a zlepšováním vztahu učitelů s žáky. Potřebujeme také více zapojit děti do výuky – většina hodin je v současné době málo interaktivních a 75 % času při vyučování děti jen poslouchají. Chceme také, aby si děti změny uvědomovaly a věděly, proč k nim dochází a jaké pro ně mají výhody. A také, aby lépe chápaly, co a proč se učí, protože jedině tak se začnou učit opravdu efektivně. 

Budeme rozvíjet všechny klíčové skupiny vstupující do vzdělávání, protože:

 

  • rodiče potřebují rozumět potřebě změny v učení, aby jí nebránili,
  • volbou efektivnějších způsobů výuky budou učitelé moci děti rozvíjet ještě lépe,
  • vedení škol se potřebuje více věnovat pedagogickému vedení, aby mohlo co nejlépe podporovat učitele
  • a zřizovatelé (představitelé obcí) potřebují umět všestranně podporovat školy, aby udrželi kvalitu pro všechny děti.
Partneři projektu
sofa-logo
Step by Step logo 24-01-2022

Facebook

Newsletter

Ke stažení

Eduzměna v médiích

Kontakt

© Eduzmena region - všechna práva vyhrazena
Ochrana soukromí

Používáme cookies, abychom vám poskytli nejlepší online zážitek. Více informací o tom, které soubory cookies používáme, nebo jejich vypnutí najdete v nastavení.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.