• O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI
    • PRO REGION
  • PARTNEŘI
  • FOND
  • EDUTÉKA
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ
  • O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI
    • PRO REGION
  • PARTNEŘI
  • FOND
  • EDUTÉKA
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ
Menu
  • O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI
    • PRO REGION
  • PARTNEŘI
  • FOND
  • EDUTÉKA
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ
  • O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI
    • PRO REGION
  • PARTNEŘI
  • FOND
  • EDUTÉKA
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ
Menu
  • O PROJEKTU
    • TEORIE ZMĚNY
    • PROČ KUTNOHORSKO?
    • TÝM
    • HARMONOGRAM
    • ODBORNÍ PARTNEŘI
    • HISTORIE
  • NAŠE AKTIVITY
    • PRO ZŘIZOVATELE
    • PRO VEDENÍ ŠKOL
    • PRO UČITELE
    • PRO RODIČE
    • PRO DĚTI
    • PRO REGION
  • PARTNEŘI
  • FOND
  • EDUTÉKA
  • KONTAKT
  • PODPOŘTE S NÁMI VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ

Teorie změny

Všechny děti se učí naplno, s radostí a rovnými šancemi a ze školy odcházejí připravené na výzvy a příležitosti 21. století. Toto je vize, k níž se chceme přiblížit a kterou jsme si konkretizovali pro projekt Eduzměny na následující cíle:

Za pět let chceme, aby se žáci zlepšili ve:

  • VZTAHU K UČENÍ A ŠKOLE
  • V GRAMOTNOSTECH (čtenářské, matematické, přírodovědné)
  • V KOMPETENCI ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
Navíc chceme, aby došlo ke snížení rozdílů mezi kvalitou škol v regionu.
 

Pro jejich splnění je klíčové, co se děje s dětmi ve školách při vyučování.
Proto se soustředíme na tři nejdůležitější podmínky, které jsou pro učení zásadní:

Uvědomujeme si, že k dosažení našeho cíle potřebujeme, aby prostředí, v němž se děti učí, bylo bezpečné. To můžeme ovlivnit naším působením a zlepšováním vztahu učitelů s žáky. Potřebujeme také více zapojit děti do výuky – většina hodin je v současné době málo interaktivních a 75 % času při vyučování děti jen poslouchají. Chceme také, aby si děti změny uvědomovaly a věděly, proč k nim dochází a jaké pro ně mají výhody. A také, aby lépe chápaly, co a proč se učí, protože jedině tak se začnou učit opravdu efektivně. 

Budeme rozvíjet všechny klíčové skupiny vstupující do vzdělávání, protože:

 

  • rodiče potřebují rozumět potřebě změny v učení, aby jí nebránili,
  • volbou efektivnějších způsobů výuky budou učitelé moci děti rozvíjet ještě lépe,
  • vedení škol se potřebuje více věnovat pedagogickému vedení, aby mohlo co nejlépe podporovat učitele
  • a zřizovatelé (představitelé obcí) potřebují umět všestranně podporovat školy, aby udrželi kvalitu pro všechny děti.
Partneři projektu

Facebook

Newsletter

Ke stažení

Eduzměna v médiích

Kontakt

© Eduzmena region - všechna práva vyhrazena
Ochrana soukromí